Regulamin i Polityka Prywatności
Polityka prywatności
  1. Składając zamówienie, Klient zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób trzecich, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Dane można przeglądać oraz zmieniać po zalogowaniu się do Sklepu.
  4. Klient jest jedyną osobą upoważnioną do dokonywania operacji na swoim koncie. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Klient udostępnił Konto.
  5. Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Sklep o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w przedmiotowym Regulaminie.
  6. Użytkownik, który dokonał Rejestracji może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez usunięcie Konta, polegające na zgłoszeniu żądania usunięcia Konta. Administrator Portalu zobowiązuje się dokonać likwidacji konta w terminie 5 dni od daty otrzymania wyżej wymienionego żądania.
  7. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas procesu Rejestracji
  8. Klient ma prawo do złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem Sklepu, w terminie jednego miesiąca od daty zaistnienia nieprawidłowości. Reklamacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia reklamacji uznaje się dzień wpłynięcia jej do Aftervision Dagmara Owczarek. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz datę i rodzaj nieprawidłowości która wystąpiła. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty wpłynięcia, a o jej rozstrzygnięciu Klient będzie informowany niezwłocznie. Reklamacje należy przekazywać za pomocą listów poleconych na adres: ul. Milczańska 16d/6, 61-131 Poznań,  bądź przesyłać za pomocą poczty elektronicznej na adres: hello.gang@o2.pl 

 

Postanowienia ogólne:

1.

Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym gangofkids.pl (zwany dalej Sklepem) jest:

Aftervision Dagmara Owczarek

ul. Spacerowa 10, 62-731 Przykona

NIP 668 194 1007 

REGON 366308875

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy sprzedaży (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym, pełnoletnią osobą fizyczną lub firmą zwaną dalej Klientem, a sklepem internetowym ganofkids.pl, zwanym dalej Sklepem. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez przekazanie klientowi w formie elektronicznej (na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia) faktury VAT.

 

3. INFORMACJA O STANIE PRODUKTÓW

Wszystkie produkty dostępne w sklepie są nowe i wolne od wad.Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w złotówkach i zawierają podatek VAT. Ceną wiążącą jest cena podana w Sklepie przy danym towarze w chwili składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, zamykania kolekcji oraz wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, oraz do wprowadzania w nich zmian.Zdjęcia i wizerunki produktów prezentowane w Sklepie mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego. Różnice pomiędzy wizualizacją towaru dostępnego w Sklepie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru w Sklepie.

4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zamówienia mogą być składane 7 dni w tygodniu, 24h na dobę poprzez stronę gangofkids.pl
Ceny podane na stronie są cenami brutto i nie zawierają kosztów wysyłki.

W celu złożenia zamówienia należy dodać wybrane przez siebie produkty do koszyka i przejść do kasy, dalej wypełnić formularz “szczegóły płatności”, wybrać formę płatności oraz rodzaj wysyłki.
Złożenie zamówienia następuje po kliknięciu ikony „KUPUJĘ I PŁACĘ”, tym samym Klient akceptuje warunki regulaminu.
O przyjęciu zamówienia do realizacji Klient informowany jest wiadomością przesłaną na adres e-mail podany w formularzu zakupów.

Dane osobowe podane w formularzu zamówienia są wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Będą one przechowywane w naszej bazie na czas potrzebny do realizacji zamówienia oraz czas wymagany prawem. 

 5. ZAMÓWIENIA SPECJALNE

Sklep gangofkids.pl posiada stałą bazę produktów, którą udostępnia kupującym. Nie ma możliwości, aby złożyć zamówienie wykraczające poza ofertę prezentowaną na stronie internetowej.

 6. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I REKLAMACJE

Przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane mailem wysyłanym przez Sklep do Klienta. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia, należy skontaktować się ze sklepem przy pod adresem HELLO.GANG@O2.PL. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia przez telefon.Przygotowanie wysyłki następuje po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu. W przypadku płatności online za pośrednictwem systemu Bluemedia – w chwili, gdy Klient otrzyma automatyczny e-mail z informacją o zaakceptowaniu płatności.Termin płatności wynosi 24h. Jeżeli w tym czasie nie nastąpi płatność zamówienie zostanie anulowane.

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów. 

Czas realizacji zamówienia, od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmy, to od 2 do maksymalnie 60 dni roboczych, chyba, że informacja przy produkcie stanowi inaczej lub Klient zostanie poinformowany o wydłużonym czasie realizacji e-mailowo lub telefonicznie.Do czasu realizacji zamówienia należy dodać przewidywany czas dostawy.

7. ZWROTY 

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki
  2. Zwrotowi bez zadawania pytań podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. W przypadku zamówienia z darmową wysyłką, klient zwracając paczkę ponosi koszt odesłania paczki.
  3. Artykuły wyprodukowane na specjalne zamówienie klienta czyli produkty "pre order", jako ściśle związane z jego osobą zgodnie z ustawą nie podlegają prawu zwrotu i wymiany.
  4. Artykuły znajdujące się w dziale Outlet, czyli pojedyncze sztuki stanowiące końcówkę kolekcji lub sample w obniżonej kolekcji, ze względu na swój wyjątkowy charakter nie podlegają zwrotom oraz wymianom.
  5. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  6. Reklamacji nie podlegają: naturalne zużywanie się towaru, uszkodzenia mechaniczne (rozdarcie) powstałe w wyniku użytkowania towaru, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania towaru lub niewłaściwego użytkowania i prania/konserwacji, jak również wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
  7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  8. Jeżeli dostarczony produkt jest zgodny z Państwa zamówieniem, ale chcieliby Państwo wymienić go na inny prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą e-mail, bądź telefonicznie.
  9. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

8. DOSTAWA

 Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem Kuriera GLS – o wysyłce produktu informujemy mailowo. Koszt transportu pokrywa Kupujący.
Ceny wysyłki na terenie Polski są następujące:
– 17 zł – kurier
- 15 zł - Paczkomat INPOST

Cena wysyłki jest jedna dla całego zamówienia, bez względu na ilość zakupionych produktów.

Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

Istnieje możliwość bezpłatnego, osobistego odbioru zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod adresem:

ul. Milczańska 16d

61-131 Poznań

telefon kontaktowy: 512833228

 

9. FORMY PŁATNOŚCI

Możliwe są następujące formy płatności:
– Przedpłatą na konto – po złożeniu zamówienia wysyłamy e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. Z chwilą zaksięgowania należności na koncie zlecenie jest przekazane do realizacji.
– Shoplo płatności - 

Na naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl