POBIERZ FORMULARZ ZWROTU / WYMIANY

 

JAKI JEST TERMIN ZWROTÓW LUB WYMIAN W GANG OF KIDS?

W przypadku zakupów internetowych osoba fizyczna ma 14 dni na dokonanie zwrotu / wymiany lub powiadomienie drogą mailową na hello@gangofkids.pl o zamiarze odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość od momentu otrzymania paczki z zakupami. Po owej deklaracji klient ma obowiązek dokonania zwrotu w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych.

 

JAK MOGĘ ROZPOCZĄĆ PROCES ZWROTU LUB WYMIANY?

Zakupy online – wypełnij  formularz zwrotu / wymiany i dołącz do zwracanych produktów wraz z dowodem zakupu. Paczkę odeślij na adres:

Dagmara Owczarek
ul. Milczańska 16d/6
61-131 Poznań

W przypadku wymiany napisz do nas na hello@gangofkids.pl, aby sprawdzić dostępność produktu na wymianę.
Pamiętaj również, że dokonujemy wymiany wyłącznie w ramach tego samego modelu artykułu na inny kolor lub rozmiar. Jeśli chcesz wymienić na inny produkt, należy zwrócić otrzymane zamówienie, a następnie złożyć nowe na interesujący Cię przedmiot.

*Pamiętaj o zatrzymaniu potwierdzenia nadania, przyda się w przypadku problemów z przesyłką. Prosimy również o korzystanie z nadania z doręczeniem – pracownicy sklepu nie odbierają awizowanych, indywidualnych przesyłek.

**Uprzejmie prosimy o nienadsyłanie zwrotów do Paczkomatów – informujemy, że przyjmujemy wyłącznie bezpośrednio doręczane przesyłki kurierskie.

***Polecamy wysyłanie zwrotów przesyłkami z możliwością śledzenia. Do momentu dostarczenia do nas paczki odpowiada za nią nadawca.

 

W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZWROT ŚRODKÓW I JAK DŁUGO TRZEBA NA TO CZEKAĆ?

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

 

CZY ZWRACAJĄC ZAKUPY, OTRZYMAM TEŻ ZWROT ZA PRZESYŁKĘ?

W sytuacji odstąpienia od zakupów koszt odesłania towaru do nas jest po Twojej stronie. Zwrot kosztu wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka od nas do Ciebie) zwracamy do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie. (cena najtańszej dostępnej w naszym sklepie wysyłki) =(zwracana Ci kwota) Jeżeli wybierzesz droższy środek transportu, nie otrzymasz zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Nie jest zwracany koszt wysyłki zagranicznej.

 

CZY MOGĘ ZMIENIĆ SWOJE ZAMÓWIENIE LUB JE ANULOWAĆ?

Tak, możesz. Staramy się sprawnie realizować zamówienia – jeżeli pomylisz się lub zmienisz zdanie, skontaktuj się z nami jak najszybciej, pisząc na hello@gangofkids.pl. Zmiany mogą być dokonane w zależności od etapu realizacji danego zamówienia przez magazyn. Pamiętaj, że obsługa klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00.

 

Zespół Gang of Kids